piątek, 7 września 2012

Dresses for my sweet 16 :*

Heeeejson :* Wiem, że straaasznie długo mnie nie było, wybaczcie ,  lecz w sierpniu wyjechałam na wakacje do cioci do Anglii :D A co do tematu, tam też kupiłam moją sukienkę na urodziny . ;)
Lecz od początku. Zaczęłam się zastanawiać nad moimi urodzinami które mam za miesiąc. Kończę 16 lat a więc z tego powodu chciałabym urządzić małą ale szaloną imprezkę. Na początku wakacji w sklepach ukazały się naprawdę fajne modne asymetrycznie sukienki. Wpadły mi w oko ale z racji z tego ,gdyż urodziny mam dopiero za miesiąc nie zakupiłam żadnej ponieważ nie chciałam aby poniewierały mi się w szafie.  Jednak gdy byłam na wakacjach, i zobaczyłam tą sukienkę po prostu nie mogłam się oprzeć! Jest tą wymarzoną , no już się tak nie rozpisuje, po prostu zobaczcie :) ( wybaczcie za takie zdjęcia, innych jak narazie nie mam )







I jak, podoba się wam? :D

2 komentarze:

  1. Ogólnie nie lubię panterki, ale krój sukienki, zameczek - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń