niedziela, 29 lipca 2012

stuff i want in future


Cześć, na nowo wpadłam, postanowiłam was czymś bardziej pożytecznym zaciekawić. Otóż to mam parę inspiracji jak i rzeczy które pokochalam całkiem niedawno. Piercing'i/tatuaże i rzeczy tego typu kocham, lecz nie zawsze są one u kogoś ładnym przykładem/inspiracja.
Mianowicie do rzeczy, od dawna gadam/mowie o tatuażu na nadgarstku,wiadomo ze teraz nikt mi go nie zrobi bo mam jeszcze mleko pod nosem i jestem mała chodząca postacią na świecie ale, gdy wyfrunę z rodzinnego gniazda chce mała drobnostkę na nadgarstku. Nie chce by była ona zwykła "dziara" która będzie przedstawiała pamiątkę z życia nastolatka ale chce by był on mądra inspiracja do końca życia. Co do piercing'ow, całkiem nie dawno zainteresowałam sie małymi 8mm tunelami w uszach, nie jestem do nich całkowicie w 100% przekonana gdyż są one bardzo bolesne ale marzenia jeszcze nikomu nie zaszkodziły. Kolczyk w języku mam w planach na pewno, lecz nie mam zamiaru marnować swojego młodego ciała wiec nic więcej nie chce przekuwać metalowymi igiełkami gdyż w pępku już jeden mam od dawna:) 
Resztę moich marzeń zobaczycie pod spodem. 




A teraz, przepraszam, ale muszę się pochwalić :D
kocham ten sweterek i bransoletkę :)
Mam też kilka innych nowych nabytków, ale uznałam , że nie będę wam pokazywać pierdułek ; p


Sklep, Clobber - £14.99





Buźka! :*

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunele wcale nie są bolesne ! Ale trzeba o nie systematycznie dbać ;)
    Zgadzam się co do tattoo, powinny być przemyślane i na całe życie. Jednak mało jest ludzi którzy robią tatuaż z sensem ; o!


    W wolnej chwili wpadnij do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń