piątek, 20 lipca 2012

some of my jewelry

Cześć dziewczyny,tak a jak obiecałam kilka dni temu miałam opisać/napisać/dodać parę moich drobinek które trzymam u mnie na polkach. Ze względu na to gdyż mam ich całkiem sporo nie miało by to sensu by fotografować je wszystkie. Wybrałam te najładniejsze i te które najczęściej znajdują się na moim ciele. 









Bransoletki, naszyjniki,kolczyki i te rożne cudeńka, w moim przypadku nie są one moja codziennością. Zazwyczaj to jest najprostszy zakup dla dziewczyn ale nie każda je lubi.
A wy jaką biżuterię lubicie? :D 
Milego dnia, buźka.
______________________________________________________
+ zapraszam na rozdanie!

nagrody:


więcej info:
http://stylmodniary.blogspot.com/2012/07/konkurs.html?showComment=1342961296923#c1568569039650221402

5 komentarzy:

  1. piórka są przecudne, takie delikatne:) zapraszam do mnie na słodką biżuterię:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki !
    Ja też jestem gorącą miłośniczką biżuterii ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę pióra i serduszka rządzą :D Bardzo mi się podoba Twoja biżuteria, wszystko jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli nadal potrzebujesz kupony na soczewki/okulary/szkla to napisz do mnie na meila: brain4saleblog@gmail.com L:)

    OdpowiedzUsuń