wtorek, 26 czerwca 2012

H&M kolekcja plus size 2012


Cześć. :*

Przeglądam sobie właśnie różne ciuszki w necie i trafiłam na pewną kolekcję, która mnie zaciekawiła. Jest to kolekcja marki H&M - lato 2012 plus size. Uważam, że jest ona świetna dla kobiet o nieco pełniejszych kształtach. Nie każdy musi mieć figurę top modelki i być anorektyczką, mimo to, każda kobieta powinna czuć się pięknie taką, jaka jest. Trzeba umieć wykorzystać to jak najlepiej i cieszyć się życiem, a nie dołować się kompleksami, które tak naprawdę ma chyba każda kobieta i nastolatka. Spójrzcie, jak ta pani pięknie prezentuje się w tej kolekcji.











Według mnie aż promienieje pięknem i dobrą energią. Zupełnie inaczej patrzy się na taką osobę niż na zakompleksioną i ukrywającą swoje ciało pod luźnymi ubraniami. Jeśli chodzi o kolekcję to jest świetna, bardzo podoba mi się bluzka z drugiego zdjęcia, zestaw z szóstego zdjęcia i ostatni kostium kąpielowy. :)
Akceptujmy siebie, każdy może czuć się piękny, nieważne jak wygląda.

Miłego dnia miśki. :* 



1 komentarz:

  1. z sezonu na sezon te kolekcje są piękniejsze! ;)




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń